Na svém LinkedIn profilu má napsáno: „I am a son, husband, father, and leader. I am passionate about fashion, culture, business, creativity, and social topics.“ A to platí! Peter Hajduček je v první řadě člověk jako vy. I přes svůj skvělý úspěch se vedle něj cítíte uvolněně a rovnocenně, což je jedinečná vlastnost. Zároveň je jedním z nejkreativnějších podnikatelů u nás. Za 12 let se mu podařilo vytvořit z Footshopu globálního maloobchodního hráče, který nejenže funguje na zhruba 17 trzích a kombinuje online prodej s kamennými prodejnami, ale je především jedním z globálních partnerů, kteří mají důvěru prodávat limitované série od velkých výrobců tenisek, jako jsou NIKE, Adidas atd., a to opravdu není samozřejmost. Letos v Bratislavě znovu otevřel kamennou prodejnu, a party, která při té příležitosti proběhla, připomínala Footshop v jeho začátcích, kdy se kolem něj tvořila jedinečná komunita ze světa street fashion.